Procedura składania reklamacji w sklepie internetowym
www.aldom.pl
Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Aldom.pl objęte są gwarancją, a Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zakupiony przez Państwa towar był zgodny z umową.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad reklamacji zawarte są w Regulaminie Sklepu.
W sytuacji wystąpienia wady w sprzedanym towarze w terminie do 2 lat od daty dostarczenia, konsument może złożyć u sprzedawcy reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową.
Sprzedawca zaleca aby reklamacje dotyczące Towaru były zgłaszane w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: handel@aldom.pl, korzystając ze wzoru Formularza reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem w formie papierowej należy wysłać na adres:
Aldom sp. z o.o.
ul.Rybitwy 11, 30-722 Kraków
e-mail: handel@aldom.pl, telefon: 691413901
1. Reklamacje można zgłaszać w dowolnej formie i proponowana powyżej procedura nie jest obowiązkowa.
2. Każda reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię i nazwisko, adres, kod pocztowy,
b) nazwę zakupionego Towaru,
c) opis reklamacji,
d) datę ujawnienia się niezgodności Towaru z umową,
e) potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od okoliczności można przedstawić jeden z wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
3. Towar podlegający reklamacji zostanie naprawiony bez opłat i odesłany do klienta na koszt Sprzedającego.
4. Towar niepodlegający reklamacji może być naprawiony odpłatnie i/lub odesłany na koszt klienta.
5. Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
6. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ustawienia konfiguracyjne oraz za dane przechowywane na reklamowanych urządzeniach.
Wersja elektroniczna dokumentu do pobrania: